tag:blogger.com,1999:blog-627334344544850856.post146859575520807421..comments2024-01-04T14:12:57.651+01:00Comments on Konrads tankesmie: Bensin- og veiavgiften må oppKonradhttp://www.blogger.com/profile/14842182711474913777noreply@blogger.comBlogger8125tag:blogger.com,1999:blog-627334344544850856.post-69456341939665301372010-02-23T14:03:15.301+01:002010-02-23T14:03:15.301+01:00Tom:
Ja, og bra er det. Tungtransporten er en vikt...Tom:<br />Ja, og bra er det. Tungtransporten er en viktig kilde til støy, forurensing og veislitasje, derfor må de betale sin del av kostnaden knyttet til veinettet. Det vil være en stor gevinst å få færre trailere (godstransport på sjø og skinner er å foretrekke).Konradhttps://www.blogger.com/profile/14842182711474913777noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-627334344544850856.post-70110974437646363012010-02-23T13:17:42.146+01:002010-02-23T13:17:42.146+01:00Med høyere drivstoffpriser og bomstasjoner så vil ...Med høyere drivstoffpriser og bomstasjoner så vil det også bli dyrere for tungtransporten, som da igjen vil gi økte priser på transport og varene som transporteres.Tomhttp://www.xentharknights.comnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-627334344544850856.post-54691731286366337262010-02-23T10:54:27.067+01:002010-02-23T10:54:27.067+01:00Jasså, du vil belære meg om grafer og tabeller. Nå...Jasså, du vil belære meg om grafer og tabeller. Når du er så skråsikker bør du kanskje være i stand til å fortelle hva som er galt med min tolkning av grafen.Konradhttps://www.blogger.com/profile/14842182711474913777noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-627334344544850856.post-36743715144027052112010-02-23T10:43:49.226+01:002010-02-23T10:43:49.226+01:00Dersom du skal benytte grafer og statistikk for å ...Dersom du skal benytte grafer og statistikk for å underbygge dine argumenter, bør du kunne forstå hva tallene og figurene betyr. Din illustrasjon viser det stikk motsatte av det teksten din hevder.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-627334344544850856.post-1841513970084803962010-02-20T13:52:35.135+01:002010-02-20T13:52:35.135+01:00Per A.:
Argumentene blir ekstra gode når man skriv...Per A.:<br />Argumentene blir ekstra gode når man skriver med STORE BOKSTAVER.Konradhttps://www.blogger.com/profile/14842182711474913777noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-627334344544850856.post-25927923192389926712010-02-19T23:08:14.728+01:002010-02-19T23:08:14.728+01:00Veidirektøren er en IDIOT!Veidirektøren er en IDIOT!Per A.noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-627334344544850856.post-76881418428502877212010-02-19T12:48:24.009+01:002010-02-19T12:48:24.009+01:00Jepp. Veibygging midt i Oslo er en absurd sløsing ...Jepp. Veibygging midt i Oslo er en absurd sløsing med ressurser. Det er stygt, det skaper støy, støv og røyk. Og det er unødvendig.Konradhttps://www.blogger.com/profile/14842182711474913777noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-627334344544850856.post-72614324830006717192010-02-19T12:32:52.728+01:002010-02-19T12:32:52.728+01:00Verdien av en tomt som næringsareal kontra verdien...Verdien av en tomt som næringsareal kontra verdien av samme tomta som ringvei er jo ganske så høy. Oslo som helhet bør ikke ta seg råd til den enorme arealbeslagleggelsen en må legge opp til hvis denne stadige satsningen på bil fortsetter.KEEnoreply@blogger.com