Eiendomsmegleren Notar er konkurs, meldes det. Men hvorfor er det ingen som gråter? Til og med den kronisk gretne Konrad koster på seg et lite ondskapsfullt smil. Tilfeldig? Neppe 1. Neppe 2. Neppe 3.
....ikke.
Blir vi vel skatteforlikte i dag?
for én dag siden

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar