mandag 26. oktober 2009

French: Røyking er usunt

KISANGANI (VG) - Det er blitt altfor mange sigaretter den siste tiden. Nå er det slutt, lover Joshua French.

- Det er insekter over alt i fengselet. Siden lørdag har jeg hatt kløe mellom tærne, vondt i øynene og ikke minst konsentrasjonsproblemer når jeg har forsøkt å lese, sier han til VG.

- Når røyken ikke engang holder insektene borte kan jeg like godt slutte, fortsetter han. Røyking er mye farligere enn å bli drapstiltalt av gærne negre. Derfor vil jeg nå bruke all min energi på å stumpe røyken for godt, men jeg er redd for å legge på meg, tilføyer han med en bekymret mine. Advokat Furuholmen var også så snill å ta med nikotinplaster og -tyggegummi, avslutter French og ber VG formidle et godt råd til alle smågutter i Norge:

Det er ikke tøft å røyke, det skremmer verken insekter eller negerpoliti.




Bli gjerne leiesoldat, men stump for all del røyken!

Ingen kommentarer: