lørdag 1. august 2009

Valgprat.no: Konrad er en kontroversiell kødd

Valgprat.no har nå fikset svakheten som gjorde det mulig å stemme mange ganger på samme innlegg. Konrads tankesmie er pr nå rangert som den mest kontroversielle blant de uavhengige bloggene, og nest mest kontroversiell totalt sett. Dette tar jeg uten tvil som et kompliment. Jeg har ikke noe ønske om å snakke folk etter munnen, tvertimot, og jeg ønsker for all del ikke å forsvare et bestemt parti (slik mange blogger på valgprat.no gjør).


5 kommentarer:

Unknown sa...

Ja, det er skikkelig viktig i seg selv å vere kontroveriell og politisk ukorrekt.

Konrad sa...

Den som kun tar spøk for spøk, og alvor kun alvorlig....

Sypika sa...

Mulig jeg er litt hårsår fordi jeg er medlem av et parti og forsvarer det, mens jeg av "legning" egentlig er av dem som vil være "fri" fra slike lojalitetsbånd som et partimedlemskap fører med seg, og trodde aldri jeg skulle bli partimedlem før jeg "plutselig" var det.
For jeg leser det du skreiv som du mener det nærmest er moralsk forkastelig å være partimedlem og forsvare det.(Og tenk at noen får seg til å forsvare et bestemt parti før et stortingsvalg, til og med på et nettsted satt av til valgdebatt!;-)
Men det skal vel kanskje tolkes utfra dine personlige aversjoner (som jeg tror jeg kan kjenne meg igjen i) og ikke som din oppfatning om allminnelig skikk og bruk eller noe slikt ...

Konrad sa...

Takk for tilbakemelding. Nei, det er på ingen måte ment som at det er forkastelig å være partimedlem. Det dreide seg mest om å forherlige min egen suverent frie posisjon. :)

Jeg har ingen posisjon å forsvare og står fritt til å kritisere dem jeg vil.

Unknown sa...

Ja vi må jo bare tro at dette er bra ;)
I dag er fire av mine blogginnlegg rangert under ”Mest kontroversielle blogger” på Valgprat.no....