søndag 10. februar 2008

Målmannen uti hagen bak bunkeren

Tidligere i vinter hadde jeg fornøyelsen av å se Uti vår hage på NRK. Harald Eia & Co fortalte historien om hvordan en ytterliggående gruppe kuppet Noregs Mållag (bildet til venstre). Mållaget endte etter hvert opp i en bunker og små Måljugend ble sendt ut for å drive kampanjer for den skrullete sjefen.


Jeg antydet da at Harald, Atle og Bård var inspirert av den sterkt nasjonalt orienterte bloggen Målmannen. En ting er sikkert: De har i hvert fall sett mesterverket Der Untergang om Hitlers siste dager (bildet til høyre). Filmen anbefales på det sterkeste, det kan jeg ikke akkurat si om Målmannen.


Nå viser det seg at jeg kanskje var nærmere sannheten enn jeg ante. Bitte litt research ved hjelp av tastatur og internett avdekker raskt mye fin underholdning en søndag kveld. Målmannen personlig ser ut til å være den knapt 30 år gamle Olav Torheim. Torheim (bildet til høyre nedenfor) er doktorgradsstipendiat i fysikk ved UiB, men offentlig er han mest kjent for iltre debattinnlegg, bråk internt i Mållaget og et sterkt engasjement for Israel. Andre ivrige Israelsvenner på Målmannsbloggen er ”islamkritikerne” Lars-Toralf Storstrand og Lars Bjarne Marøy. Harald Eia tar jo hele denne gjengen på kornet. For å si det med Chaplin: "Enhver likhet med faktiske personer er verken tilsiktet eller tilfeldig, det er uunngåelig" (om Diktatoren).

Torheim er åpenbart en meget begavet ung mann og som forsker er han også skolert i vitenskapsteori og metode. Da er det dobbelt merkelig at han er i stand til å vrenge ut av seg makeløst sludder som dette:
"Barack Hussein Obama...Namnet dømer ingen, men likevel:

Barak - den israelske statsministeren som vilde gjeva burt Judea og Samaria til terroristar.
Hussein - diktatoren som enda sine dagar i galgen med hundradtusundtals liv på samvitet.
Obama - berre èin bokstav frå ein viss annan... "

På bloggen Målmannen får han godt følge av Storstrand og Marøy. Målmannen er en eneste lang oppvisning i svake argumenter, syltynn empiri og generell intoleranse.

14 kommentarer:

Amos Keppler sa...

LITT av en gjeng.

Målmannen sa...

Takk for den fine samlingi med lesarbrev tekne ut or ymse slags samanhengar gjenom tidene. Eg stend framleis for alt eg hev skrive eg, men kva gjer du som ikkje ein gong vågar å stå fram med namn? Det er berre den som aldri gjer noko som helder aldri kann gjera noko gale, so um dette er det verste du hev greidd å grava fram so er det ikkje mykje å vera redd for.

O.T.

Anonym sa...

Det er ikke nødvendig å grave frem noe, det verste står jo med rene ord på deres egen blogg. Det dere skriver om homo-moto, Obama, islam etcetc er jo så tullete at det knapt er noen vits å argumentere mot. "Med dumhet kjemper selv guder forgjeves"

Det jeg har spadd frem er jo mest et apropos til Harald Eia et al.s sketsj. Dere kan slåss om høgnorsk (gammelnynorsk) så mye dere orker for min del, sandkassepolitikken er jo mest til å trekke på smilebåndet av.

Anonym sa...

Koblingen til Der Untergang var det Harald Eia som sørget for, ikke Konrad.

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Anonym sa...

Sorry, diktet var for dårlig og lite relevant, slettet.

Vi vet at Storstrand er Israels-venn, det skal han ha all ære for, selv om jeg ikke er enig i premissene.

Storstrand sa...

Typisk Konrad å sletta det som ein hev skrive, er innlagt av ein annan, og deretter legga skulda på den første...

Konrad sa...

No er eg ikkje heilt med Storstrand, kan du vere meir konkret.

Storstrand sa...

Du fær læsa di eigi grundgìvìng. Heilt med hev du jo aldri vore.

Anonym sa...

Hmmm, siktar du til diktet?

Diktet var visstnok forfatta av Storstrand, og lagt inn av ein anonym.

Sjølv er eg ein varm forsvarar av Israel, dels av dei grunnane du ga i diktet - så langt kan vi vere einige. Men eg forsvarer ikkje Israel av bibelske grunner, utelukkande av praktisk og folkerettslege grunnar.

Storstrand sa...

Dersom du forsvarar Israel av folkerettslege og praktiske grunnar - kva er då desse; spesifikt, takk?

Anonym sa...

Dette er jo opplagt og eg har sagt ein rekke gongar før:
I etterpåklokskapens lys var det kanskje feil å opprette staten Israel, men Israel er opprette, det er ein anerkjent og velordna stat med eit godt fungerande demokrati, Israel har fleire millionar statsborgarar etc. Israelske borgarar har rett til å leve i fred og tryggleik som alle andre. Uansett kor problematisk Israels politikk er overfor palestinarane, er bruk av sjølvmordsbomber o.l. heilt forkasteleg, det har ingen legitimitet.

Storstrand sa...

Sorry, men ingìn av desse argumenta hev noko som helst med folkeretten å gèra.
Derimot hev eitkvart folkeslag rett til sitt eige land - og det gjeld jødar svo vel som kurdarar. Men dei må vera eit folk - ikkje berre ein mediemyte - som "palestinarane".

Anonym sa...

OK, eg trur du tek feil, men dette gidd eg ikkje diskutere her (avsporing), skriv ei utgreiing om det på din eigen blogg så skal eg kanskje svare.