onsdag 12. november 2008

Inshe-Allah, sier Palin.

- Jeg tenker, OK Gud, hvis det er en åpen dør for meg et sted så la meg ikke gå glipp av den åpne døra. Vis meg hvor den åpne døra er, sier Sarah Palin i et intervju med Fox News. Hun sier at det er for lenge til 2012 til at hun kan bestemme seg for dette, og at hun håper Gud vil vise henne veien.

Vi kan igjen konstatere med lettelse: Et kristen-konservativt fjols ble ikke valgt til nesten-president i USA.
Åtte år med en inkompetent kristen-ekstremist er nok.

Fjols er fjols, med eller uten pupper.


6 kommentarer:

Helge M. Markusson sa...

word!

Anonym sa...

Joa. Men nå kom det i stedet en ordentlig glætt forkledd republikaner inn som NK. Synes ikke noen av visepresidentkandidatene var noe særlig...

Anonym sa...

Konrad er et sensurerende erkefjols som ikke tåler å bli motsagt.

Anonym sa...

wow, intelligent kommentar.

Feitsund sa...

Hvem er det som blir sensurert? En av målmennene?

Anonym sa...

Ingen bestemt. Jeg sensurerer irrelevant sludder.