fredag 15. januar 2010

Publiser et eller annet! Eller kanskje ikke

Trusler og politisk korrekthet skal ikke hindre frie mennesker å bruke ytringsfriheten! Derfor oppfordrer jeg alle til å publisere et eller annet, men fordi vi heller ikke har noen ytringsplikt i Norge oppfordrer jeg samtidig alle til å la være å ytre seg eller publisere noe. Dette synes jeg er et veldig modig standpunkt. For å markere min modige bruk av ytringsfriheten publisere følgende bilde av tre appelsiner:



For å markere solidaritet med Frp (som publiserer noen tegninger i sin avis) vil jeg også publisere en plakat.



Jeg mener overhode ikke noe med denne tegningen og tar ikke stilling til meningsinnholdet, det er bare et symbolsk uttrykk for solidaritet med Frp og andre som uredd bruker ytringsfriheten.

2 kommentarer:

Bjørn Stærk sa...

Nå kjenner jeg at jeg ble provosert! Takk for ditt bidrag til ytringsfriheten!

Admin sa...

Da er i alle fall ikke du en av disse feigingene som Roar Hagen og co forarges slik over.

Kudos!